Zrób sobie dobrze i nie daj się rakowi!

Cupsell.pl wraz z Movember Polska w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiają do badania jąder! Akcja prowadzona jest poprzez nowatorską kampanię wykorzystującą dane z kanału mobile, pozyskiwane i analizowane w czasie rzeczywistym przez firmę Selectivv oraz emitowaną na ekranach digital firmy Screen Network.

Rąk jąder to najczęstszy nowotwór wśród mężczyzn poniżej 35 roku życia, ale zdarza się również w późniejszym wieku. Jak skutecznie dotrzeć do mężczyzn, aby zwrócili uwagę na temat raka jąder, wiedzieli, jak należy się samodzielnie badać, robili to systematycznie? Takie zadanie postawiła sobie Fundacja Kapitana Światełko, która w Polsce odpowiada za akcję Movember Polska.

Dodaj komentarz

Polecane wpisy

NOWOŚĆ NA BACK TO SCHOOL! Tuż przed zbliżającym się wielkimi krokami nowym rokiem szkolnym, do do naszego asortymentu dołączyły plecaki fullprintowe! Projektowanie efektow...
Sprzedawcy Cupsell na ekranach LED w całej Polsce Jako część grupy 4FUN Media prezentujemy naszych sprzedawców na ekranach LED. Film z naszymi topowymi markami emitowany był przez miesiąc. Przygotowu...
CupSell dla Lipton https://youtu.be/HRevy5UGJWE CupSell wraz z Lipton i Agencją FCB Bridge2fun przeprowadził akcję promocyjną, w której konsumenci Lipton mogli...
Projekt CupSell Kids, czyli kto tu tak naprawdę rządzi… Pewnie już wiecie, że CupSell to wyjątkowa platforma. Ponad rok temu CupSell.pl wprowadził na rynek innowacyjny produkt, koszulki FullPrint. Tym sam...