Jeżeli posiadasz już swój fanpage na Facebooku staraj się jak najczęściej wspominać o swoim Sklepie
i dostępnych w nim produktach. Używaj linkowania do Sklepu, twórz UTM’y.
Więcej informacji o UTM’ach znajdziesz pod adresem:
UTM’y pozwalają mierzyć realne wyniki osiągnięte przez post, czy reklamę w systemach analitycznych np. Google Analytics.
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem przejdź do tworzenia strony:
https://www.facebook.com/pages/creation/?ref_type=pages_browser i wybierz opcję „Firma lub Marka”. Podaj nazwę strony, określ kategorię i zacznij uzupełniać kolejne wymagane dane.
Przy tworzeniu strony firmowej polecamy:
- utworzenie profilu w Menedżerze Firmy: https://business.facebook.com/
- utworzenie konta reklamowego
- wygenerowanie Piksela Facebooka, odpowiedzialnego za zbieranie danych o użytkownikach, ich zachowaniach oraz danych sprzedażowych w przypadku kampanii Facebook Ads.