FB i UTM’y

UTM
UTM

FACEBOOK 

Jeżeli posiadasz już swój fanpage na Facebooku staraj się jak najczęściej wspominać o swoim Sklepie
i dostępnych w nim produktach. Używaj linkowania do Sklepu, twórz UTM’y.

Więcej informacji o UTM’ach znajdziesz pod adresem: 

https://whiteanchor.pl/blog/tagi-utm-czym-sa-i-jak-z-nich-korzystac/

UTM’y pozwalają mierzyć realne wyniki osiągnięte przez post, czy reklamę w systemach analitycznych np. Google Analytics.

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem przejdź do tworzenia strony: 

https://www.facebook.com/pages/creation/?ref_type=pages_browser i wybierz opcję „Firma lub Marka”. Podaj nazwę strony, określ kategorię i zacznij uzupełniać kolejne wymagane dane.

Przy tworzeniu strony firmowej polecamy:

  1. utworzenie profilu w Menedżerze Firmy: https://business.facebook.com/
  2. utworzenie konta reklamowego
  3. wygenerowanie Piksela Facebooka, odpowiedzialnego za zbieranie danych o użytkownikach, ich zachowaniach oraz danych sprzedażowych w przypadku kampanii Facebook Ads.

Dodaj komentarz

Polecane wpisy

Skąd brać ciekawe wzory do sklepu? Powiedzmy sobie szczerze: nie każdy jest świetnym grafikiem i projektantem grafik na koszulki, które będą się świetnie sprzedawały na CupSell.pl. Jeśl...
Rozbuduj swoją stronę internetową o sklep przy użyciu funkcji “iframe” Prowadząc własny sklep w serwisie CupSell.pl, istnieje możliwość integracji systemu sprzedażowego z własną stroną internetową/blogiem, za pomocą API (...
Zadbaj o atrakcyjny kontent! Naucz się tworzyć atrakcyjne kreacje reklamowe bez użycia Photoshopa! Wszyscy jesteśmy wzrokowcami. Dlatego tak ważne dla Twoich wyników sprzedażo...
Jakie wzory dodawać do sklepu? Poznaj nasze wskazówki i przeanalizuj asortyment w swoich sklepie pod ich kontem! Określ swoją grupę docelową Czego klienci szukają na Cupsell....