FB i UTM’y

UTM
UTM

FACEBOOK 

Jeżeli posiadasz już swój fanpage na Facebooku staraj się jak najczęściej wspominać o swoim Sklepie
i dostępnych w nim produktach. Używaj linkowania do Sklepu, twórz UTM’y.

Więcej informacji o UTM’ach znajdziesz pod adresem: 

https://whiteanchor.pl/blog/tagi-utm-czym-sa-i-jak-z-nich-korzystac/

UTM’y pozwalają mierzyć realne wyniki osiągnięte przez post, czy reklamę w systemach analitycznych np. Google Analytics.

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem przejdź do tworzenia strony: 

https://www.facebook.com/pages/creation/?ref_type=pages_browser i wybierz opcję „Firma lub Marka”. Podaj nazwę strony, określ kategorię i zacznij uzupełniać kolejne wymagane dane.

Przy tworzeniu strony firmowej polecamy:

  1. utworzenie profilu w Menedżerze Firmy: https://business.facebook.com/
  2. utworzenie konta reklamowego
  3. wygenerowanie Piksela Facebooka, odpowiedzialnego za zbieranie danych o użytkownikach, ich zachowaniach oraz danych sprzedażowych w przypadku kampanii Facebook Ads.

Dodaj komentarz

Polecane wpisy

Czym są środki CupSell? Prowizja z Twoich sprzedanych produktów jest gromadzona na Twoim koncie użytkownika. Kwota jest wyrażona w złotówkach i kumuluje się przez rok. Wypł...
Jakie wzory dodawać do sklepu? Poznaj nasze wskazówki i przeanalizuj asortyment w swoich sklepie pod ich kontem! Określ swoją grupę docelową Czego klienci szukają na Cupsell....
Marketing performance – szkolenie Płatne kampanie są tematem, który skupia nas wszystkich ogromnie, szczególnie w ciągu ostatnich kilku lat. Zaprosiliśmy Sprzedawców, którzy chcieli p...
Jak założyć sklep na Cupsell Zapraszamy na krótki tutorial, na którym krok po kroku przejdziecie przez temat zakładania sklepu na Cupsell.pl :) Powodzenia!! https://youtu....